+421 2 544 177 04


Informácie pre klientov cestovnej kancelárie HappyTravel.sk

1/ Klienti, ktorí sú aktuálne vycestovaní v zahraničí cez CK HappyTravel.sk

V zmysle platnej legislatívy sa prioritne venujeme klientom, ktorí sú aktuálne v zahraničí, aby mali zabezpečený bezproblémový pobyt v hoteloch a návrat na Slovensko. Intenzívne komunikujeme s CK HappyTravel.sk ohľadom všetkých vycestovaných klientov. Klienti, ktorí sú aktuálne v destináciách dokončia svoje pobyty vo svojich objednaných hoteloch a vrátia sa na Slovensko v pôvodných termínoch. Delegáti majú všetky potrebné informácie pre klientov, tj klienti v destináciách sa môžu informovať u svojho delegáta, ktorý im poskytne informácie o odlete z destinácie.

 

2/ Klienti, ktorí mali vycestovať cez CK HappyTravel.sk

Klienti, ktorí z dôvodu úpadku CK nevycestovali na dovolenku a uhradili zálohu za zájazd, majú v zmysle platnej legislatívy 6 mesiacov na uplatnenie si nároku v poisťovni. Poisťovňa môže začať vyplácať poistné plnenie až po tom, ako si všetci klienti nahlásili poistnú udalosť, resp. po stanovenej 6-mesačnej lehote.

Doklady potrebné k nahláseniu poistnej udalosti:

    Zmluvy o zájazde zjednané do 30.11.2024: Poistný certifikát nájdete TU

    Zmluvy o zájazde zjednané po 1.12.2024: Poistný certifikát nájdete TU

 

Poistnú udalosť môžete nahlásiť:

  1. Mailom na e-mailovú adresu: [email protected]
    Do predmetu mailu je potrebné uviesť: Hlásenie poistnej udalosti- úpadok CK HappyTravel.sk
  2. Poštou na adresu:
    Generali Poisťovňa – Európska cestovná poisťovňa
    Lamačská cesta 3/A
    841 04 Bratislava

 

Prosíme klientov, ktorí nevycestovali, aby nekontaktovali asistenčnú službu. Kontakt na asistenčnú službu je určený výhradne klientom, ktorí sú vycestovaní na zájazde.

V prípade otázok môžete kontaktovať infolinku Európskej cestovnej poisťovne:

e-mail: [email protected]

tel.: 02/ 544 177 04