V zmysle platnej legislatívy sa prioritne venujeme klientom, ktorí sú aktuálne v zahraničí, aby mali zabezpečený bezproblémový pobyt v hoteloch a návrat na Slovensko. Intenzívne komunikujeme s CK HappyTravel.sk ohľadom všetkých vycestovaných klientov. Klienti, ktorí sú aktuálne v destináciách dokončia svoje pobyty vo svojich objednaných hoteloch a vrátia sa na Slovensko v pôvodných termínoch. Delegáti majú všetky potrebné informácie pre klientov, tj klienti v destináciách sa môžu informovať u svojho delegáta, ktorý im poskytne informácie o odlete z destinácie.
Klienti, ktorí z dôvodu úpadku CK nevycestovali na dovolenku a uhradili zálohu za zájazd, majú v zmysle platnej legislatívy 6 mesiacov na uplatnenie si nároku v poisťovni. Poisťovňa môže začať vyplácať poistné plnenie až po tom, ako si všetci klienti nahlásili poistnú udalosť, resp. po stanovenej 6-mesačnej lehote.
Doklady potrebné k nahláseniu poistnej udalosti:
Zmluvy o zájazde zjednané do 30.11.2024: Poistný certifikát nájdete TU
Zmluvy o zájazde zjednané po 1.12.2024: Poistný certifikát nájdete TU
Poistnú udalosť môžete nahlásiť:
Prosíme klientov, ktorí nevycestovali, aby nekontaktovali asistenčnú službu. Kontakt na asistenčnú službu je určený výhradne klientom, ktorí sú vycestovaní na zájazde.
V prípade otázok môžete kontaktovať infolinku Európskej cestovnej poisťovne:
e-mail: [email protected]
tel.: 02/ 544 177 04