právo na kompenzáciu vzniká v prípade, keď lietadlo mešká v cieľovej destinácii viac ako 3 hodiny od plánovaného času príletu.
právo na kompenzáciu vzniká v prípade, ak je zrušenie letu oznámené leteckou spoločnosťou menej ako 14 dní pred dátumom plánovaního odletu.
právo na kompenzáciu vzniká v prípade, keď vinou leteckej spoločnosti nestihnete nadväzný let do cieľovej destinácie a tým sa plánovaný čas príletu do cieľovej destinácie oneskorí o viac ako 3 hodiny.
nárok na kompenzáciu vzniká v prípade, keď Vám bol zamedzený prístup na palubu lietadla.
nárok na kompenzáciu vzniká v prípade, keď bola cestujúcemu znížená prepravná trieda oproti pôvodnej prepravnej triede.
meškanie batožiny je potrebné náhlásiť na letisku a dať si túto skutočnosť na mieste potvrdiť. Klient si môže nárokovať zakúpenie nutných vecí počas meškanie batožiny (oblečenie, hygienické potreby, atď.) až do výšky 1200 EUR.
poškodenie batožiny je potrebné nahlásiť priamo na letisku a dať si túto skutočnosť na mieste potvrdiť. V prípade, že došlo k poškodeniu oneskorene vydanej batožiny je potrebné poškodenie nahlásiť do siedmich dní od doručenia batožiny. Kompenzácia je realizovaná buď opravou alebo náhradou batožiny.
nevydanie batožiny je potrebné nahlásiť na letisku a dať si túto skutočnosť na mieste potvrdiť. Batožina sa stáva stratenou, ak nebola nájdená do 21 dní. V tomto prípade je možné získať kompenzáciu až do 1 200 EUR.